Härlig dag

Idag kommer jag kunna lägga mig och sova gott inatt (förhoppningsvis).
Promenaden gjorde susen och jag har mått bra hela dagen. Synd att det ska bli
dåligt väder imorgon med snö och slask. Hoppas det försvinner fort.
Jag och Alva har haft en riktig kvalitetsdag. Hon har varit på ofantligt bra humör och
bara skrattat hela tiden. Riktigt mysigt. 
När Pierre kom hem gick jag ner till affären och hämtade ut ett paket som Alva
fått av sin gammelmormor innehållande ett par supersnygga byxor, strumpor och en
dress som hon stickat. Tack! Superfint alltihop.
Pierre hann inte vara hemma länge innan vi åkte till Zandrah och Micke då Pierre
skulle hjälpa dom med lite gipsskivor till taket i deras snart renoverade badrum.
Äntligen hemma, säger jag nu!

Såhär glad var vi när vi vaknade efter promenaden ♥



Jag fick en kommentar från Emelie om vår vagn och vi har en Brio Classic, svart.
Jag är supernöjd med den vagnen, verkligen super-supernöjd!
Hoppas ni hittar det ni söker, Emelie! Lycka till med bebisen! :-)

Brio Classic

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket för svar! :) Den ser ut att vara jättefin, den ska vi definitivt ta och kolla på. & Tack så mycket, önskar dig en trevlig helg i busvädret.. :) Ha det bra!

2012-04-20 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback