Motgångar

Jag har mitt förflutna, men jag har kämpat mig igenom det och jag har fått
det finaste i gengäld, en helt underbar dotter. 
Det finns också andra ting i livet vi behöver för att överleva enligt mig.
Bland annat pengar. Det är något jag inte har ett överflöde av,
och det är en av de konsekvenser jag har fått från just mitt förflutna.
Jag är den som aldrig haft ett sparande på banken. Jag är den som
levt efter "jag klarar mig alltid", men dagen har kommit då jag vill säkra upp
min vardag men då finns det inget utrymme för det. Jag vill skapa det
utrymme och försöker hitta en lösning på detta. Jag hittar en lösning, då
hittar man något annat fel som sätter käppar i hjulet. Suck.
Det var sista lösningen jag hade, nu är det bara att fortsätta som vanligt.
Sägs det inte att efter varje motgång kommer framgång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback