När tiden inte räcker till

God morgon! ♥

När tiden inte räcker till är det bloggen som får lida. Tyvärr.

Igår blev det stressigt med BVC, tvätt, mig själv och kalas.
På BVC var det dags för tvåmånaderskontroll med Alva för vägning, mätning och
läkarbesök. Altt gick superbra, såklart (!), då Alva nästan alltid är på bra humör.
Alva blev exakt två månader igår och vägde 5690 g och mätte 60 cm lång.
Nu är det stopp för lilla damen. Haha, hon växer för fort!
Åter igen har hon ökat över 500 g i vikt på två veckor. Sinnessjukt!

När Pierre kom hem från jobbet var det snabba ryck innan vi skulle iväg igen.
Pierres bror fyllde år och dit var vi bjudna. Väl där träffade vi också Evas (Pierres brors fru)
föräldrar och så supernälla människor dom va så fick Alva kläderna på bilden nedan.
Jättefina verkligen! Tack! ♥





Idag är det lite stressigt igen. Jag tänkte att jag skulle städa här hemma och det
vill jag hinna innan Alvas kusin Bellah kommer vid 12-tiden.
Det ska hinnas packa då vi ska fira påsken i Värmland. Där blev det ändrade planer
på grund av vädret så det ser ut som att vi åker redan ikväll.
Jag ska duschas, Alva ska badas, mat ska fixas, jag ska handla lite småsaker
till resan. Ska köpa färig ersättning till Alva som ska med i bilen
om det skulle vara så att hon vaknar och blir hungrig.

Ja, det är väl dags att jag börjar så jag hinner allt!
Hoppas ni får en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback