Pigg bebis

God morgon fina vänner! 

Idag valde Alva att vakna samtidigt som sin pappa.
I natt har Alva för första gången sen hon föddes (!) varit lite krävande genom
att vakna både 01.30 och 05.05 för mat och ha lite svårt att somna om.
Just nu känns det som om jag har varit vaken sen begynnelsen och att jag
snart kommer att singla ihop av trötthet. Som tur är, är det ju
tillåtet att sova samtidigt som Alva sen när hon somnar. Tacka Gud att
hon är såpass liten att hon sover på dagarna!

Så som vädret ser ut nu kommer dagen bli seg då det är väldigt grått.
Jag ska i alla fall gå till Försäkringskassan och håller det sig från att regna
tar jag och Alva en långpromenad.

En pigg och superglad Alva ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback