Stadspromenad

Jag var inte så dum som jag trodde när jag väckte lillfisen förut. Mat är alltid gott!
Ammad och klar gick vi ut i det fina vädret. Visst att det kom ett moln då och då, men
17 grader är inte fy skam! Med nya skor och träningstights som gjorde sitt.

Fontänen är igångsatt och gav mig en dusch



Mina nya älsklingar



Efter promenaden gick jag och mötte upp Anna för lite kikande på stan. Inte så
fasligt mycket då jag fortfarande gick i träningskläderna (tur att dom är snygga!).
Jag fick med mig en nappflaska och lite kläder till Alva hem. Alltid något.

Nu sitter jag och väntar på maten som står i ugnen, blomkål- och kasslergratäng. Mumms.
Gubben som står för maten denna fredag och jag sitter i soffan med en trött dotter.
Tänkte att jag skulle visa er kläderna jag köpt till Alva lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback