Sad baby

Till en början denna morgon var Alva lika glad som vanligt,
men det slog snart om. Hon grät otrösteligt (!), vilket är ovanligt för
både mig och henne då hon oftast är väldigt glad.
Hon dreglar otroligt mycket och det får mig att ana att det kanske
är tänder på gång, men det vore ju tidigt.
När fick era/erat barn första tanden/tänderna?


Nu har jag äntligen fått henne att somna och jag har fått tid
att äta frukost i lugn och ro.
Jag ska också försöka hinna städa lite innan hon vaknar.

Mitt hjärta värker av kärleken till dig ♥

 


Kommentarer
Postat av: Sara-mamma till Ebba

Ebba har varit precis likadan. Kan inte känna några tänder eller se att det skulle vara något på gång:/ Ska till BHV idag så kan se om jag få ur henne något vettigt:)



Hoppas Alva håller sig glad idag och att det inte är något speciellt med henne. Kram!

2012-04-25 @ 12:09:38
URL: http://annasaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback