Underbara barn

Åh, dagen har varit helt u.n.d.e.r.b.a.r!
Jag har varit hos Mikaela och hennes son Liam, som sagt, och bara myst.
Druckit lite kaffe, myst lite mer och bara pratat om allt mellan himmel och jord.
Mest om barn då, haha. Lätt att det blir så.

Nu är jag hemma igen och ska snart börja med maten.
Nedan bjuder jag på några kort från dagen.

Mikaela underhåller min skatt och då blir man såhär glad


Liam blir lika glad när det är jag som står för underhållningen


Dom små trollen


5 & 2 månader och håller redan handen
Det ska börjas i tid ♥



Jag och gose-pojken


Denna kattunge ville gärna följa med mig hem


Återigen, en helt underbar dag ♥

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha va fina dem är tillsammans :)

2012-04-02 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback