2a februari

Jag fick hem min sambo så där vid lunch och det var välbehövligt. Då kunde jag slappna av och sova någon timme medans han kikade på en film. Så klart sov jag i hans knä, det är det allra bästa.

Nu ska vi hitta oss något att äta innan vi gör något mer. Kanske att jag ska tvinga med honom ut på en k.o.r.t promenad i hopp om att värkarna ska komma igång på riktigt. Behövs också dammsugas.
Jag skulle vilja göra så mycket men ändå inte. Jag får ju inte vara dum och slita ut mig nu om förlossningen tar fart så det inte finns några krafter kvar.

Tänk att magen har varit så här liten

Kommentarer
Postat av: Sara-mamma till Ebba

Tack för dom snälla orden!

Får se om det blir en liten tjej då:)

Du kommer bli förvånad sen hur fort magen försvinner. Min är nästan borta, bara lite som "hänger". Ställde mig på vågen i morse och är nästan redan nere på start vikten. Det är sjukt läskigt så fort det har gott. Blir så förvånad varje gång jag går förbi spegeln;P

Kramar<3

2012-02-02 @ 16:33:27
URL: http://annasaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback