Bebismys

Idag har jag och Alva haft besök av Mikaela och hennes son Liam. Sist jag såg Liam var innan Alva kom till världen och då var han fortfarande en liten plutt. Nu hade han blivit jättestor, killen! Tre månader är han redan. Jag längtar till dagen då Alva är så gammal. Dock kommer det gå jättefort då jag redan tycker att tiden flygit iväg!

Liam som bebis ♥
image description


Nu sitter jag och försöker få i mig lite mat medan Alva är mätt och belåten och sover gott. Ska se om jag får tid att fixa till mig själv lite också för just nu känner jag mig ganska b.l.e.k. Sen Alva kom bryr man sig väldigt lite om sig själv. Man vill spendera all tid man kan få med henne när hon är vaken. Ett osminkat ansikte, mammabyxor, ett linne och håret i en bulle är hur jag ser ut nu för tiden. Känner mig väldigt snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback