BVC

Hej bloggen!
Jag och Alva har haft fullt upp hela morgonen. Pierre var uppe tidigt imorse för att gå iväg till jobbet för första gången sedann vår dotter kom. Det märktes väldigt tydligt hur mycket det tog emot att gå utanför dörren vid 06.30. Jag ammade och efter det somnade vi om och sov till klockan var 09.15.
Alva var supertrött så hon fick lite mat ännu en gång, somnade om och lät mig bli klar. Jag hann duscha, föna håret, sminka mig och plocka lite här hemma innan hon vaknade och ville ha min uppmärksamhet.

Nu har vi kommit hem och satt oss till rätta i soffan efter att ha varit på ett besök hos Rigmor på BVC.
Alva växer så det knakar. 16 dagar gammal väger hon nu 3920 gram. Det går för fort!

Min lilla groda var trött efter besöket och har nu somnat på mitt bröst.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback