Cash is king

Idag har det varit full rulle hela dagen. Sådana dagar älskar jag!
Alva väckte mig med ett leende och då startar dagen alltid bra. Älskade unge!
Med det lilla glaset yoghurt i magen tog jag med mig Alva och åkte till Frida och Marcus. Där tog jag saxen i handen och klippte honom. När han var klar gick jag och Frida till affären och köpte lite mat att fylla magen med. Slingor till Frida och hon blev snäppet ljusare. 
Jag och Alva tog vårt och åkte hem till mamma och pappa. Under kvällen har jag också klippt grannen. 900 (!) intjänade kronor på två dagar är inte illa pinkat. Heja mig! Dom pengarna har mamma fått låsa in då dom ska gå till mitt framtida boende och det ska komma mer pengar. Jag har en tendens att lägga alla extrapengar på Alva, haha. Nu när hon ändå inte är i behov av något ska jag försöka bygga upp vårt tillfälliga drömhem.

Med tanke på hem, saknar jag Linköping.
Jag saknar Anna och alla våra djupa, utflippade samtal.
Jag saknar mammagruppen. Alla diskussioner, tips och alla bebbar!
Jag saknar Mikaela och Liam och våra kaffestunder.
Jag saknar Alvas andra sida av släkten.
Jag saknar alla promenader runt Stångån.
Jag saknar alla vänner ♥

En dag i solen med Loppan ♥

Kommentarer
Postat av: nadja

hej! vad fint ni verkar ha det :-)

heja dig! och du, linköping står kvar så du kan

hälsa på när som! kram på er/ nadja & julle-bulle

2012-07-04 @ 08:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback