Lägenhetsvisning & á la Karlstad

Morgonen startade med en lägenhetsvisning. Jag har sökt och blivit erbjuden, nu är det bara resten kvar.
Jag var och kikade på lyan och den var mer än jag och lilla Alva kunde önska oss. Visst, tapeter och så var väl inte det finaste men med en pensel och en burk färg så blir lägenheten som ny! Håll tummarna att vi får den bara!

Skorpan ligger och sover efter mycket lek med sina lite äldre kusiner och jag har betalat räkningar. Kommer få leva på havregrynsgröt resten av månaden, haha! 
Samtidigt som jag gör allt annat så packar jag för senare idag ska jag och lillfisen in till Karlstad och spendera helgen där. Promenadskor ska med för om vädret tillåter kommer det bli många och långa promenader med både hund och barnvagn.

Tisdagens lek & bus ♥








Kusinmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback