Trött bebis

Alva har varit ovanligt trött idag. Hon har bara varit vaken under
tiden då jag duschade och när jag har fått väcka henne för mat såklart. Då la jag
henne i babygymmet utanför badrummet så jag såg henne
och hon såg/hörde mig. Sen somnade hon.
Jag har låtit henne sova hos mig nästan hela dagen men när
klockan närmade sig 19 så fick jag väcka henne.
Hon har nästan sovit lite oroväckande mycket tycker jag.
Undrar om det kan vara så att hon tar igen ett par dagar då hon istället
varit väldigt pigg? Det är frågan det.

När Pierre kom hem efter några timmars övertid så ställde vi oss och gjorde mat.
Klyftpotatis och lövbiffrullader i sås. U-u-underbart!
Resten av kvällen tänker jag enbart luta mig tillbaka och njuta av min familj ♥

Så här glad var Alva den korta stund hon var vaken



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback