Bebisbubbla

På förmiddagen har vi haft besök av Alvas favorit, mamma/mormor. Med sig hade hon två bullpåsar att frysa in, mumms.
Efter en tallrik gröt och en ny blöja så sover nu chefen nöjt i soffan. 

Jag sitter och läser mina blogginlägg från första tiden med Alva. Helt otrolig känsla. Att min stora, lilla tjej har varit så liten. Tiden går alldeles för snabbt! 
Något annat som också är helt otroligt att om en månad kan jag sitta här med en liten igen. En liten lillbror. Återigen ska vi få uppleva bebisbubblan och det ska bli så mysigt.
 
Första bilden på Alva bara några timmar gammal ♥

Kommentarer
Postat av: Martina - gravid med lillebror

Åh man kan inte förstå att man själv ska ha en till sådan liten plutt här hemma..:)
Det är inte långt kvar för er? Så mysigt!

Svar: Nej, det är helt sjukt! :-) Vi är beräknade 14 maj, hoppas väl på lite tidigare men kommer väl gå över igen, haha! :-)
izabelladanngren.blogg.se

2013-04-17 @ 08:53:24
URL: http://Maella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback