12 månader av ren lycka

Igår fyllde Alva 1år, 1 HELT ÅR! -tiden bara flyger iväg och hon är ingen liten bebis längre..
Vi hade en bra men lite stressig dag (som vanligt), haha. 
Alva har fått jättemycket presenter dessa kalasfyllda dagar så nu är hela vårt vardagsrum fylld med leksaker!
Hon uppskattar allt och går från leksak till leksak och undersöker alla dom nya finesser. 

Vid 12 månader:
♥ Har hon lärt sig sätta rätt kloss på rätt plats (olika former)
♥ Lyssnar hon äntligen på 'nej' och 'ajaj'
♥ Äter hon själv med sked eller gaffel
♥ Är hon VÄRLDSBÄST att klä på sig kläder (hjälper till att sträcka ut armen för att få på tröjan, sträcker upp en fot när strumpan ska på)
♥ Har hon gått från att vara väldigt lik sin pappa och blivit mer lik mig


En lite suddig bild på en 1åring som aldrig vill vara still på sitt nya vrålåk

Jag är världens stoltaste mamma till vår lilla Alva. Att få vara med henne dag ut och dag in, få vakna upp bredvid varje morgon och somna bredvid varje kväll är det allra bästa sättet att spendera, vakna och somna på. Jag skulle inte vilja byta det mot något i hela världen.
När jag tänker tillbaka på året så fäller jag glädjetårar. Mamma älskar dig, Alva Alicia Lindstam ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sara-mamma till Ebba

Grattis Alva i efterskott!
Ebba skickar några extra kramar och hoppas att även denna dag blir supet bra :)

2013-02-05 @ 12:10:01
URL: http://annasaracaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback