Dagdrömmer

Ännu en grå måndag. Jag är trött på det här vädret!
Sambon är och tränar så jag och Alva passar på att titta på bilder från i somras. Vi dagdrömmer oss bort. Sommaren vi har framför oss kommer bli fullspäckad med två (!!) små liv att se efter. En vild Alva som älskar vatten så vi kommer säkerligen spendera mycket tid i min mamma och pappas sommarstuga. 
Att titta på gamla bilder gör mig alltid tårögd. Tänk att tiden går så fort. Under en graviditet går tiden verkligen SÅ sakta men när man väl har bebisen hos sig så bokstavligen springer tiden iväg. Alvas 1årsdag har redan passerat, det är till och med två veckor sedan idag. Snart sitter jag här med ännu ett litet liv, då en lillebror. Helt underbart hur det kan arta sig. Jag kunde inte bli lyckligare ♥

Favorit i repris.
Sommarbebis på drygt 3 månader ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback