Tillbaks till skolbänken

Ja, ni läste rätt! På tisdag är det dags för min första skoldag. Det är en introduktion om hur kurserna kommer att se ut, hur upplägget ser ut och vi får gå igenom hur vi delar filer och så vidare.
Jag ska till en början läsa två kurser på 10 veckor nu fram tills lillebror är beräknad sen kommer jag ta en liten paus tills vi fått till en vardag och rutiner med den nya familjemedlemmen.

Jag satt och kikade på nätet och FY vad dyrt det är med kurslitteratur. Så år det någon som sitter på böckerna till Svenska B och Religionskunskap A så hojta gärna till!


Kommentarer
Postat av: Anki K

Kolla biblioteket... Jag har lånat all min kurslitteratur där..

2013-02-21 @ 20:21:15
URL: http://worthlesslines.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback