11 månader ren lycka

I fredags blev Alva 11 månader gammal. 11 månader! Jag säger det ungefär vid samma tid varje månad och jag kommer nog fortsätta göra det så; Vart tar tiden vägen!?
Det är enbart 30 dagar kvar tills hon blir ett helt år, min lilla groda. 
Jag minns det som igår när jag fick upp henne på bröstet första gången, allt var nytt, en helt ny värld.
Det känns så nära i tid men som att jag ändå aldrig levt utan Alva vid min sida, en konstig känsla att förklara för er som inte har barn.

Vid 11 månader:
Går hon som hon aldrig gjort annat, det är det bästa hon vet!
♥ Kan hålla pipmugg/vällingflaskan själv
♥ Har hon en vilja utan dess like!
♥ Är hon nästan alltid glad
♥ Har hon gärna en napp i munnen och en att pilla med
♥ Har hon åtta tänder 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback