12 januari 2013

Fram tills nu har vi bara lekt, jag och Alva. Ett litet break från lekstugan gjorde vi under tiden vi förberedde lasangen.
Medan den stod i ugnen lyckades jag få Alva att sova i soffan själv (!) så jag har haft turen att få äta i lugn och ro idag. 
Att jag också får tiden att blogga ensam är rena lyxen. Något som jag misstänker att ni förstår inte händer allt för ofta.

Idag blev det alltså lasange med getost till mat. Vid sidan av fick det bli rårivna morötter. Magen är mätt och gott var det!
Vad jag ska göra tills Alva vaknar har jag inte en aning om. Kanske börja läsa en ny bok? Läste nyss ut Elsas Mode och det var riktigt bra så nu måste jag få tummen ur att beställa dom andra två ur samma serie. 

En av Alvas alla sköna sovstilar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback