Att sakna ❤

Att sakna är det värsta och bästa som finns, på samma gång. Det får mig att inse vad jag verkligen har, älskar det jag har och hur lyckligt lottad jag är. Samtidigt som jag hatar att vara ifrån det/den jag älskar.
Den här kvällen har varit hemsk då lillfisen somnade vid (hör och häpna!) 19.30 och då blir det FÖR tyst. Jag blir rastlös och vet inte vart jag ska göra av mig själv och det får mig att tänka. Att tänka på hur mycket jag saknar min bättre hälft, Pierre.
Tre nätter kvar, sen ska jag få träffa honom igen, sova ihop med honom igen och bara få vara nära. Jag längtar!

Pierre, jag älskar dig! ❤


Kommentarer
Postat av: pierre

Älskar å saknar dig med, du är det bästa som har hänt mig så kommer det alltid vara det finns inget som kan eller kommer kunna slå den känslan!! kommer snart

2013-01-16 @ 08:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback