Lilla kulan

Min lilla kula har fram tills nu varit lite bökig. Jag har haft förvärkar redan i v. 21/22 och fått besöka förlossningen. Allt såg bra ut men att jag måste ta det mycket lugnare mot vad jag gjort tidigare. Den molande mensvärken kommer och går lite som den vill. 
Nu är jag i v. 24 (23+6) och jag tycker redan nu att magen är i vägen. Tänk då vad den kommer vara om 10 veckor. Jisses. Mest i vägen är den ju när man leker med Alva. Blir anfådd väldigt lätt.
Jag tackar ändå för att jag inte fått tillbaka foglossningen jag hade med Alva under den senare delen av graviditeten. Jag hoppas innerligt att jag slipper den! 
Klådan jag hade under graviditeten med Alva har jag dessvärre fått dragits med ända från start denna gången. Visst att det blir bättre när jag tar mina tabletter men det är inte så lätt att komma ihåg dom varje gång innan man ska duscha. Ibland går allt av bara farten.

MEN i det stora hela har jag en väldigt lätt graviditet denna gången också, fram tills nu. 
Hoppas lilla pyret där inne mår lika bra som jag gör ♥

Magen v. 24 (23+3) 

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Mysigt!

2013-01-22 @ 18:14:29
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback