Min födelsedag

Igår var det min 22a födelsedag och när jag vaknade upp så var det bara jag och Alva i sängen. Pierre var borta och det var helt tyst här hemma. Till en början så låg jag kvar och bara njöt av Alvas närhet men efter några minuter kom mannen i mitt liv in och sjöng för mig! 
Vi åt frukost och gjorde oss i ordning för att åka in mot Karlstad och där fick jag följa med och handla den första presenten till mig själv, en Bosch Tassimo.
Efter besöket på Elgiganten blev jag beordrad att släppa av Pierre inne i stan för att sedan hålla mig därifrån så jag fick ta med Alva och åka till Bergvik köpcenter. Där hittade jag min mamma, ihii. Gick vidare och fick med mig några påsar till Alva hem. Jag blev även intervjuad av TV4 Nyheterna just för att det var "årets fattigaste dag" igår. Ett litet inslag av mig kunde man se igår, på lokala nyheterna.
Pierre ringde och ville bli hämtad. Tillbaka till Bergvik för att luncha och handla.
Väl hemma fick jag öppna paketen Pierre köpt. Det innehöll en elvisp från Bodum, en morgonrock från Lexington, en längre, långärmad t-shirt från Gina Tricot och boken Femtio nyanser av honom. Tack älskling! ♥

Senare på kvällen kom mamma, pappa och min syster Marie. Jag fick då en matberedare från OBH Nordica och två orkidéer. Tack återigen!
Vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. 

Jag hade en superbra dag igår och tackar för alla grattishälsningar! ♥

  
 

Kommentarer
Postat av: Sara-mamma till Ebba

Grattis i efterskott! :)

2013-01-25 @ 14:50:38
URL: http://annasaracaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback