MVC-besök

Klockan 16.08 satt jag i väntrummet hos barnmorskan och hade ont. Tio minuter senare satt jag inne hos henne och hade lika ont. Varken hon eller läkaren kunde säga vad det är för fel på mig, vilket absolut inte får mig lugnare.
Först tyckte hon att det lät som bäckenbottensinflammation. Till sist bestämdes det i alla fall att jag ska dit och lämna urinprov imorgon tidigt, för att utesluta farliga bakterier i urinet som kan ha satt sig i njurarna.
Bebben i magen verkade i alla fall må bra för hans hjärta slog som det skulle. 145 slag/min. När jag fick höra det galopperande ljudet släppte en sten från mitt hjärta ❤
Ja, så vad det är för fel på mig får vi vänta med. Hoppas bara dom hittat något.

Jag ligger med Alva på armen i sängen och kikar på Horton, en riktigt gullig film. Tror jag gillar barnfilmer mer än barnen själva, ihii.

Bild på pärlan från gårdagens bad ❤


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Skönt!

2013-01-03 @ 21:23:39
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback