Sjukstuga

Som väntat har vi (läs: jag) varit sängliggande/soffliggande. Ont i kroppen, huvudet, förkyld och en konstig tryckande/stickande känsla i bröstet. Alva har varit lite gnällig men inte så mycket mer än det. Får hoppas att det är en tand på gång för henne så hon slipper bli sjuk.
Tidigare idag var mamma här en sväng. Hon fick chailatte från Tassimon och en bit av min cheesecake. Uppskattat.

Känner mig som världens sämsta mamma när jag ligger i soffan och tittar på när hon leker. Stackarn. Idag har jag verkligen inte orkat, känns som om benen inte orkar bära mig när jag ställer mig upp.
Pappan i familjen är mer saknad än någonsin (som vanligt när han är borta) men på onsdag kommer han igen! ❤ Då vankas det förberedelser för Alvas 1årskalas på lördag, då kommer det släkt från Linköping. Kul!

Morgonens morgonmys ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback