Vad som väntar..

Är nog en rejäl förkylning för både mig och Alva. Jag har ont i leder och körtlar, till och med i hårbotten! Svider i näsan och vill bara försvinna ur min egen kropp. Alva är gnällig och vill helst tillbaka in i magen verkar det som. Sovit mycket har hon gjort idag också! Jag hoppas att i alla fall Alvas kropp bestämt sig för att sova bort det som verkar vara på väg så hon slipper bli sjuk. Är så rädd att hon ska få krupp igen, det värsta jag varit med om!..

Tidigare ikväll var Sarah här och då passade jag på att bjuda på min frusna yoghurt cheesecake och med lite bär och en chailatte till blev den himmelsk! Riktigt lyckad. Fräsch, inte alls så tung och mättande som dom "vanliga" ofta kan bli.

Jag och min skrotunge har redan bäddad ner oss i sängen framför Ice Age 3 och myser järnet. Alva väljer som vanligt att ligga på min mage.
Håll nu tummarna för att vi slipper sjukdom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback