Värkar?

Under den senaste tiden har jag haft som mensvärk i mage och rygg. Det har bara funnits där och med en snart 1åring så hinner man inte tänka på det så mycket, tills i lördags.
Hela familjen hade gått och lagt sig och jag får något som liknade värkar/sammandragningar (!). Jag, som aldrig tror att något är farligt, går upp och tar en tablett och går och lägger mig igen medan Pierre ligger bredvid och inte vet vad han ska ta sig till. Detta avtog och vi lyckades somna.
Ända sedan detta har jag haft molande mensvärk och igår så ringde jag faktiskt till barnmorskan och förklarade läget. 16.10 idag har jag tid hos henne.
Jag har fortfarande ont och hoppas verkligen inte att det är bebis som vill ut redan, att det jag har är förvärkar. Det är ALLDELES för tidigt då jag bara är 21+1 idag. 

Alva sover och jag ska försöka att få duscha i fred. Vid 15 kommer mamma som ska vara hemma med Alva medan jag är hos barnmorskan. 
Snälla ni, håll era tummar på att allt är som det ska med lillkillen 

Lilla skrotungen och jag i somras vilandes i sängen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback