Det allra bästa

Det allra bästa med livet är Du ♥

Jag vaknade av Pierres klocka men Alva fortsatte att sova så tungt. Det är ju SÅ mysigt då jag kan ligga och snosa henne i nacken och bara titta på henne när hon sover. Sedan igår har hon haft två nappar, en i munnen och en att pilla med. Detta är något som kommer tillbaka då och då. Hon har sina ideér, nappfia ♥

Med jobbiga nätter i bagaget så har jag inatt fått sova relativt bra. Jag är uppe på toaletten ca 5-8 gånger (!) per natt men jag har i alla fall fått sova mellan dessa besök. Känns jätteskönt att jag fått sova just för att jag vet att jag behöver det men jag känner mig ändå konstig i kroppen. Känner ett obehag på ett konstigt sätt. Jag vill ha ut lillebror NU (kommer skriva det SÅ många gånger!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback