En vecka/7 dagar

Hej tisdag!

Idag är det bara en liten vecka kvar till lillebrors beräknade datum. En vecka! 7 små dagar! Tänk så fort tiden har gått. Minns det som igår när jag såg dom två strecken på stickan och nu sitter jag här, höggravid och kan föda vilken dag som helst!
Nu kan jag stryka Pierres gissning från listan också. Jag är så nyfiken på när han bestämt sig för att komma! ♥

Emelie - 4maj, 4200g & 53cm
Pierre - 5maj, 4100g & 52cm
Mikaela - 7maj, 3900g & 52cm
Fredrik - 7maj, 3778g & 52cm
Matilda - 9maj, 3590g & 52cm
Louise - 8maj
Marie - 8maj, 3640g & 50cm
Patrizia - 10maj
Johanna - 10maj, 3870g & 53cm
Linn - 11maj
Nathalee - 12maj
Martina - 13maj, 3750g & 53cm
Izabella (jag) - 16maj, 3680g & 51cm

Igår var det kalas för Noah. Full fart med många barn och för Alvas del - äldre barn. Det älskar hon! Barnen sprang runt henne och hon skrattade ända innifrån hjärtat. Dom lekte utomhus i rutchkanor, i sandlådor och på studsmatta (dock inte Alva). Det blev fika med bullar, kakor och tårtor. Det bjöds även på disco med Sean Banan. Ett lyckat kalas!

Idag ska jag och Alva på matmässa. Ska bli jätteroligt. Jennie som vann Sveriges Mästerkock kommer att vara där och självklart hoppas jag på massa god mat, haha! 
Senare idag så ska vi till barnmorskan. Ska bli intressant att se om lillebror fixerat sig. Förhoppningsvis är det sista besöket!

En kalasfin Alva 

 

Kommentarer
Postat av: Sara- mamma till Ebba

Jag tror lillebror tittar ut den 15 :)

Så söt fin hon är och vad hon har växt. Snart storasyster :)

Svar: Ja, tiden går alldeles för fort! :-)
izabelladanngren.blogg.se

2013-05-07 @ 10:32:07
URL: http://annasaracaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback