12 augusti

God morgon!
Just nu sitter jag i soffan och har ätit frukost. Saknar min man gör jag också, redan. Imorse var han så söt. Jag gick upp för att gå på toaletten och när jag la mig i sängen igen kom han efter, la sig och myste en stund. En dag kan inte börja bättre! 
Nu ska jag göra mig iordning snabbt och sen ska jag faktiskt gå upp till Kunskapstorget idag igen och få svar på lite frågor och sen ska jag lämna in min ansökan. Förhoppningsvis får jag börja skolan den 5 september och jag börjar redan nu bli jättenervös. Jag har inte bott i Linköping allt för länge, allt mindre än att varken pluggat eller arbetat och nu ska jag äntligen få en sysselsättning. Det ska bli jättekul på grund av många anledningar. Jag kommer få något att göra om dagarna, jag kommer få nya vänner, jag kommer få mer kunskap och sen är det ju aldrig ett minus med lite extra klirr i kassan.
Har inte tid att sitta här längre. Vad gör vi? -NU KÖR VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback