13 augusti

Kan ärligt säga att jag helt totalt glömt bort att lägga ett öga på bloggen idag. Sorry.
Jag har inatt varit upp och kissat si så där 6-7 gånger och jag trodde det skulle resultera i att jag skulle sova lite längre idag men det gjorde jag inte. P skulle som vanligt iväg och jobba och jag var vaken långt innan honom. I vanlig ordning höll jag på att gå under av hunger så jag fick gå upp och äta och jag tog en rejäl portion av köttfärssåsen och spagettin igår så jag kanske kunde klara mig utan mat lite längre. Mätt blev jag i alla fall. Jag började sen göra mig iordning så smått för jag tänkte att för kanske en gång skull ska jag inte behöva stressa men nu ser det ut som att jag ska sitta hemma idag så har inget att stressa till.
Nu tänker ni; 'P, jobb på en lördag?' -Ja, nu mera bor han i princip på sitt jobb. Inte en dag kommer han hem i tid, alltid några timmars övertid måste han göra. Nu på senare dagar så har han även jobbat på helgerna och det tänker han tydligen fortsätta att göra. Numera har vi ett otroligt modernt förhållande, GENOM MOBILEN! Han säger att han gör det för vår skull, men när han säger det skrattar jag. Finns det någon som vill ha en sambo som kommer och äter och sover enbart? Det är det han gör hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback