19 augusti

Imorse vaknade jag av att P höll på att göra sig redo för jobbet, 06.09 var klockan. Jag försökte somna om men det gick inte så jag bestämde mig för att gå upp och hålla min man sällskap. Det var uppskattat och det fick bli lite morgonmys framför Nyhetsmorgon innan han lämnade mig. Klockan var ju inte alls mycket så jag tvingade mig själv att somna om och det gjorde jag tillslut även fast jag inte var trött. Nu är jag vaken (som ni förstår) igen och har ätit frukost och druckit kaffe. Ett måste
Det dåliga, regniga vädret vet jag inte vart det har tagit vägen. Det skulle ju komma hur mycket regn som helst men det har inte kommit en droppe än. Jag tänkte i alla fall städa idag, ugnen behöver en riktigt genomgång. Nu när jag väl sitter här och kikar ut genom balkongdörren så har det börjat regna och jag tänker på alla människor som ska ut idag för här i Linköping är det ju Stadsfest. Tycker det är synd att det ska regna just denna helgen men det kanske ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback