28 augusti

Äntligen hemma! Sitter i soffan och pustar ut en stund innan jag kör igång igen. 
Dagen idag har erbjudit mycket som jag tackar och bockar för. Jag och P gick upp tidigt imorse också då det denna dag var dags för jobb. Vid nio-tiden hämtade C upp oss och vi åkte ut till C och M's hs där P skulle hjälpa dom att lista i vardagsrummet. Jag satt länge och bara sörplade kaffe och njöt av solen som tittade fram då och då. Efter en stund blev jag trött på att sitta och glo så jag lånade en bil, körde in till Ica Maxi och började storhandla. Storhandla blev det för det var mycket pengar som rann iväg på kort tid men det gjorde inte så mycket för nu är kylen och
frysen fyllda till både höjden och bredden. När jag kom tillbaka så blev vi bjudna på mat. Suuuupergott! 
P blev klar så småningom och nu är vi hemma. Jag har nyss satt mig i soffan för när jag kom hem så kunde jag inte låta bli utan ställde mig och bakade hallongrottor. P har nyss smakat och sagt att dom var goda men nu ska jag själv gå och se om dom duger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback