29 augusti

God morgon! Denna morgon tänkte jag att jag skulle samla lite vuxenpoäng genom att betala räkningarna men då har det inte kommit in några pengar på mitt kort, lite oroande. Det är så att P sätter in pengar åt mg varje månad så jag sköter räkningarna och det mesta av mathandlingen men nu har det inte kommit några pengar. P kommer att få ringa och kolla vart dom har gått egentligen. Konstigt.
Jag skulle ha gjort mycket idag då det har krånglat till sig ordentligt. Som pengarna, det blir svårt att betala räkningarna utan pengar. Jag skulle också gått till stan för att inhandla ett vax till P men då har han tagit med sig sitt kort till jobbet så det gick inte det heller. 
Sitter och sörplar morgonkaffet och funderar på vart pengarna har tagit vägen. Ser nog ut som någon som inte har en hjärncell hemma, kliar mig själv i huvudet och liknande. Ser säkert jättebra ut, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback