3 augusti

Ännu en gång får jag vakna upp till strålande sol utanför mitt fönster. Det är ju underbart.
Igår åkte mamma hem också. 18.58 rullade hennes tåg ut från Linköping mot ett byte i Katrineholm. 22.27 fick jag ett sms där jag fick veta att hon var hemma, vilket var skönt att veta. Så idag när jag vaknade var det tomt i soffan och jag fick dricka kaffe själv. 
Jag sitter just nu med lite beslutsångest om jag ska gå ut och gå (för att vistas i solen) eller gå och köra ett gympass eller om jag ska låta min kropp vila idag. Jag är ju hyfsat trött efter helgen och efter dagarna den här vecka. Det har varit mycket långa promenader i fel skor dessutom. Bestämmer jag mig för att vara hemma är inte det hela världen för jag kommer nog få träning sen när jag ska och bada med Z, L och R. Förhoppningsvis kanske jag klarar av att ligga lite längre nu när jag kommer kunna doppa mig men frågan är om tiden kommer finnas. Jag ska leka och bada med L, som bara den. Skönaste 3-åringen.
Nu måste jag äta fruskost innan magen äter upp sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback