31 augusti

Jaha, idag är det sista dagen på augusti. Vad tiden springer iväg och magen växer! Ska jag gå i ytterligare 20 veckor så kommer jag rulla fram sista tiden. Kul, riktigt kul
Nu sitter jag redo och ska snart springa iväg på ett möte. Efter det ska jag gå upp till Garnisonområdet och hämta ett recept till min man. Sen kanske jag kan få komma hem. Känns som om jag är supertrött idag, verkligen. Jag har sovit bra men jag har drömt riktigt illa och mycket. Ibland så drömmer jag så hemska drömmar, känslomässigt jobbiga så jag vet att jkag önskar i drömmen att jag kan vakna upp men jag gör aldrig det. Så morgonen har gått åt till att fundera mycket på varför jag just drömmer det jag drömmer, om det har någon mening.
Nu måste jag spring iväg så jag inte kommer försent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback