5 augusti

Igår var verkligen en ovärd dag. Tråkig dag, hela dagen. Det enda man kunde hurra för var vädret. När jag inte tog mig upp i tid igår och gjorde allt jag skulle vilja på morgonen så mådde jag pyton hela dagen. Jag var på Af en snabbis för möte och efter det gick jag hem och bara satt i soffan och mådde illa. Det gick heller inte att bota, jag försökte med allt. Äta, sova, dricka. Pust.

Idag är en bättre dag. Jag är uppe och har käkat frukost och ska nu njuta av en kopp kaffe. Samtidigt som jag väntar på att M ska vakna så tänkte jag att jag skulle hinna med en del. Som att träna.
Något jag måste klaga på är min klåda. Den har nu kommit tillbaka mer och mer, hemskt. Medicinen som jag fick hjälpte jättemycket i början men nu är det som att verkan början avta. Tur att jag ska till barnmorskan på måndag.
Igår gick jag också in i ny vecka. 16. Det går sakta men säkert framåt. Jag har känt något i magen som jag tror var den lille. En riktig kittling. Som om någon där innifrån hade en vibrator och tryckte mot insidan magen. Snabbt. Hann bara reagera så var det borta, men det kliade på magen efteråt. SPÄNNANDE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback