6 augusti


God morgon!
Dagen ska jag förhoppningsvis spendera med min pojkvän, P, om inget annat viktigt dyker upp. Vi har vår årsdag idag, 6 augusti är vårt datum. Idag har vi varit ett officiellt par i 1 år/12 månader/52 veckor/365 dagar och mycket mer än det kommer det bli. Just nu ligger min man och sover i soffan, han är sjuk fortfarande. Dagen till ära kommer vi nog inte göra så mycket, vara hemma, laga mat tillsammans och bara mysa till en film eller två. 
P är den vackraste människa som går på denna jord. Han har allt! Det finns inget jag inte älskar hos honom. Jag älskar hur han glömmer att fälla ner toalocket. Jag älskar hans 'kill' och ljudet från den. Jag älskar hans utseende. Jag älskar hans glugg. Jag älskar honom när han säger att han blivit tunnhårig. Jag helt enkelt älskar honom, med fel och brister och jag blir mer kär för varje dag som går.
Nu ska jag gå och ta tag i disken när mannen sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback