8 augusti

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN! -Jag vaknade av att det pep i telefonen och jag fick då världens gulligaste sms av honom. 'JAG ÄLSKAR DIG'. Hur kort som helst, men det är dom tre orden jag blir alldeles varm i hjärtat av när han säger. Jag är den lyckligaste som går på denna jord för att jag har honom. Kort och gott från hjärtat; Jag älskar honom!

Nu ska jag ta mig i kragen. Gå ner till affären, sen hem igen och snabbfixa mig så jag kan visa mig ute, gå iväg till Af och fråga om hjälp med mina idéer och sen ska jag träna. Dags att komma igång nu.
Idag så ska jag och P till barnmorskan igen också och idag hoppas jag verkligen att vi får lyssna på hjärtljud! Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback