9 augusti

Kan börja med att säga att när klockan var sisådär 22.16 kom jag på mig själv med att stå och städa ordentligt i köket. Kunde ju inte sluta när jag väl hade börjat heller så köket blev skinande rent innan jag gick och la mig.
Idag vaknade jag av att P ringde och jag blev förvånad över att jag sovit så länge. Jag hade asont i halsen men som tur är har det gått över nu. Bara jag inte blir sjuk. Jag har hunnit med att äta frukost samtidigt som jag sitter och försöker få tag i BVC men det är inte det lättast. Ska försöka lite till så P får veta om han måste följa med eller inte men min barnmorska var så angelägen om att han skulle det. 
Så när jag fått tag i BVC ska jag gå iväg till Af och se om dom kan hjälpa mig med att komma igång med kurserna, i alla fall att söka. Det är ju inte säkert att jag får börja nu, kanske är väldigt sent ute. Jag hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback