Uppdat. 1 augusti

Nyss kommit innanför dörren i princip. Idag har jag och mamma spenderat dagen ute på Ikanohuset. Vi hittade inte så mycket som vi ville men det var värt ett försökt. Hon har sett det nu i alla fall och det var det som var det viktigaste. Jag hittade en klänning i från Vera Moda som jag faktiskt kunde växa i (!) och ett halsband som jag fick av mamma. Vi gick också till Jysk för att jag skulle köpa ett caféset till balkongen men det var slut, såklart. Suck. Vi hoppade på bussen på väg in till stan men gick av så jag kunde gå in på Stångåstaden för att hämta ett fläktfilter och förhoppningsvis så fungerar vår köksfläkt lite bättre. Nu sitter jag och väntar på att P ska komma hem med en gul lök så jag kan börja med maten. Idag bjuder jag på köttfärssås och spagetti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback