Uppdat. 10 augusti

Sen jag var här sist har jag inte gjort alls mycket. Minsta möjliga. Jag har fortfarande en vidrig huvudvärk men jag behöver inte längre springa till toaletten.
Jag sitter nu och kollar på 'Grease' som går på 4an. Den är ju för bra. Annars väntar jag på att min man ska komma hem men det lär nog dröja någon timme till. Han är och kikar på något jobb i Rimforsa. Känns som han varit borta en evighet idag, saknar honom verkligen. Kan nog vara för att jag tycker lite synd om mig själv också men det är så att jag hatar att ligga hemma dålig själv. Känns nästan mer ensamt när man är sjuk än en vanlig dag och han är borta såhär länge. Underligt. Ska bli skönt när han kommer hem.
Jag har i alla fall lyckats ta mig in i duschen men det fick jag sota för. Min klåda var inte på bra humör för attans vad det kliade. Jag HATAR det där. Jag skulle nog kunna göra vad som helst för att bli av med den men jag kommer nog få dras med den tills barnet kommer.
Nu ska jag ta mig i kragen och fixa lite här hemma, göra mat och så innan P kommer hem. Har jag tur kanske han har vaknat på sin bästa sida och vill ta hand om mig lite extra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback