Uppdat. 12 augusti

Ja, allt hann jag med som stod på listan. SKÖNT!
Nu sitter jag inne i min säng och funderar. Orkar inte gå in på det, massa tråkigt gnäll som man inte ska ta upp en fredagskväll. Jag tänker istället på min lilla knodd i magen som jag längtar efter så mycket. Tänk när jag har allt jag vill ha, min familj, en fin lägenhet och min bebis. Då kommer livet vara som bäst, kommer inte behöva något mer. Pengar är något som jag inte bryr mig så mycket om. Så länge jag har mat i kylen och tak över huvudet så är jag nöjd. Visst kan det vara roligt att unna sig något ibland men det är något som händer allt mer sällan. Jag är nöjd som det är.
Nyduschad så nu ska jag ta och föna mitt hår. Hoppas ni får en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Johnny Andersson

Hej tjejen!

Huvudsaken är ju att Du fixar allt det här, eller hur?

Du är stark så det blir inga problem. Du har mitt nummer så ring om du behöver prata, okey.

2011-08-12 @ 20:23:35
URL: http://joasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback