Uppdat. 18 augusti

Jag och P sitter i soffan och kikar på film, Vanilla Sky heter den. Har nyss börjat men verkar lite knepig ändå. Social flickvän jag känner att jag är när jag blippar på datorn. 
Innan P kom hem förut så hann jag i alla fall och slänga ihop en snabb middag. Potatismos, fiskpinnar och broccoli. Alltid något. När han kom hem så sent så blev det att käka framför tvn och titta på Full Frys men idag var det inte så roligt som det brukar vara så jag dumpade tvn och fortsatte att diska undan i köket.
Imorse ringde min mammi också och hon, pappa och deras grannar har varit i Finland en dag och satt nu på bussen hem igen. Kändes bra att dom faktiskt unnat sig att göra något tillsammans. Jätteroligt för dom!
Imorgon väntar det tydligen regn och det ska jag fira med att städa. 
Nu ska jag mysa med min man. Skönt att det är helg imorgon så jag får ha honom hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback