Uppdat. 19 augusti

Irriterad på det här vädret. Förut så regnade det ju inte men nu öser det ner och det verkar inte vilja ge med sig heller. Jag hade ju tänkt att komma igång och städa och det ska jag också, snart. Känns som om jag är lite segstartad idag och jag skyller på vädret. 
En dag som denna skulle jag vilja hämta hem min man, köpa massa naturgodis och något annat gott, ladda ner en bra film och bara lapa i soffan. Låter som en bra, regnig fredag i mina öron men han jobbar och därför får jag vänta tills han kommer hem. 
Så fort jag har ork i mina ben ska jag gå upp och göra lunch sen måste jag dra igång med städningen så jag kan duscha och klia sönder mina ben. Åh, jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback