Uppdat. 2 augusti


FRUKTSALLAD <3
Efter ha varit ute i solen någon timme så gick jag in för att jag var i behov av något svalkande. Jag har därför nyss släng ihop en fruktsallad med bananer, annanas, äpple, päron, nektariner och jordgubbar. Smaskigt värre. Nu försöker jag samtidigt som jag ska hålla mig på fötter, göra mat. Blir fläskfilé tillsammans med champinjoner och kantareller. Pasta till det. Efter detta försöket till att vara en bra flickvän kommer jag nog inte röra en fena ikväll. Mer än att diska och servera mat. Och fixa matlåda till P så han har i morgon på jobbet. Saker är den att jag kan inte låta bli att göra saker längre. Visst, det är såna saker som måste göras men vem säger att jag måste göra allt. Ingen. Men nu för tiden tycker jag istället att det är kul.
Sen sist jag hann att titta på datorn har jag hunnit diska, bli klar med grytan och lagt i spagetti. Så nu är det bara att vänta på att P ska komma hem. Idag har varit en sån dag då jag längtat extra mycket efter honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback