Uppdat. 25 augusti

Efter att jag kom hem i förmiddags och stressat ner så ringde M och frågade om jag kunde träffa henne på stan och det kunde jag ju inte säga nej till. Vi gick och kollade på bebiskläder som vanligt och jag kan snart inte hålla mig från att handla längre. Jag kommer troligen INTE kunna hålla i pengar när jag vet vad det är för kön på bebben, haha!
När jag kom hem några timmar senare och några gäspningar tröttare så la jag mig i soffanför att vila lite och jag lyckades somna i två minuter innan P kom hem och väckte mig. Han satte sig ner i två minuter innan han hoppade in i duschen och vi gick iväg in till stan igen. Efter allt som varit så unnade vi oss faktiskt att gå ut och äta idag. Det var jättemysigt.
Nu sitter både jag och P utslagna i soffan och kollar på 'Fångarna på Fortet'. 
Imorgon väntar tvättstugan och lite städning här hemma. Sen när P kommer hem från jobbet hoppas jag på att vi kan åka och storhandla. Frysen behöver verkligen en påfyllning. Sen ska det bli noga denna månad med mycket budgetplanering. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback