Uppdat. 26 augusti

STÖRSTA MAGEN I V. 19
Äntligen efter alla motgångar sitter jag i soffan NYDUSCHAD, kors i taket. Ikväll ska det därför blir extra skönt att lägga sig i sängen ikväll. Nyduschad och nybäddad säng, det är ju ett måste när det är nytvättat i sängen.
Jag måste säga; JAG ÄLSKAR ATT VARA GRAVID! Jag är inne i en period då allt som har med graviditeten att göra är underbart. Hår, hud och naglar är bättre än någonsin. Både jag och P har fått uppleva första rörelser från knodden där inne. Jag njuter verkligen. Skulle inte byta bort detta för något, aldrig! Att jag känner så här har verkligen varit efterlängtat för jag har haft en jobbig början tycker jag. Allt började att jag mådde illa (som dom flesta gör), sen kom klådan och jag har aldrig varit med om värre. Knappt så jag kunde duscha. Och alla mina humörsvängningar. Jisses, kan inte varit lätt att vara min sambo. Men nu äntligen får jag njuta. Visst att det kliar lite då och då men det är INGET emot vad det varit och detta som finns nu kan jag mer än leva med. Sen att jag har lagt på mig några kilo på sådana ställen inte kilona ska sitta skiter jag fullkomligt i. Om jag får höfter som är lite mer som fläskiga kärlekshandtag så ska jag älska dom med. Nu är jag gravid och då ska jag njuta av den tiden och älska min kropp, PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback