Uppdat. 26 augusti

Sitter i soffan med min man och har en riktig myskväll. När han kom hem förut så hade jag somnat i soffan, riktigt tungt också så vaknade av att P nästan stog och skrek för att jag skulle vakna. Han fick liv i mig tillslut så han hoppade in i duschen för att sen gå och möta M en stund. När han kom tillbaka sen så gick vi ner till affären och köpte mysmat; revbenspjäll, bakpotatis och skagenröra. HUR GOTT?! Såklart köpte vi med lite chips och så.
Sitter och kollar på film, mätta som bara den och myser. Jag skulle hur lätt som helst kunna gå och lägga mig för natten nu. Är verkligen hur trött som helst. Det kan nog vara för att jag inte sover något på dagen men går upp väldigt tidigt, samtidigt som att det händer mycket i kroppen. 
Ha en bra kväll alla läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback