Uppdat. 26 augusti


EN NYVAKEN TJEJ!
Hej hopp, mina kära vänner!
Vaknade av att P pussade mig 'hejdå' innan han skulle gå till jobbet men sen försökte jag att somna om man jag kom aldrig så långt. Hans arbetskollegor ringde i omgångar och sa att dom glömt att hämta honom så han fick komma upp i lägenheten igen. Detta hände två-tre gånger och jag förstår att han inte var sugen att jobba när dom väl kom för att plocka upp honom. Men men, arbetslivet. Jag kör på mitt eget arbetspass och ska gå ner och besöka vår tvättstuga nu och tvätta allt jag kommer över. Sen är det dags för mig att dammsuga och svabba av golvet här hemma. Idag ska golvet skina. När jag ändå är på städningshumör så tar jag nog och dammtorkar också. Inte bestämt ännu men mycket möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback