Uppdat. 27 augusti

Ja, vi hittade inte på något speciellt denna kväll, vi kommer nog vara tacksamma för att vi bestämde oss för att vara soffpotatisar denna kväll imorgon ändå. 
Nu sitter vi och kollar på 'Fångarna på Fortet'. Sen är ju denna kväll den som jag uppskattar mest. Jag får spendera tid med min man, den jag älskar. Jag måste säga att jag har lärt mig att ta vara på den tid jag har tillsammans med dom jag håller kär. Sitter ofta nu för tiden och funderar på allt mellan himmel och jord. Kommer på mycket ska ni veta. 
Vissa dagar/stunder vill man bara stanna i och detta är en dag som denna. Jag är superkär och den kärleken jag visar besvaras. Den är något jag värdesätter. Jag har den förmån att fått bli gravid och ska därför bli mamma i januari och det är det största jag någonsin kommer få vara med om. Just nu älskar jag mitt liv.
På måndag håller vi tummarna för att ja får brev från skolan. Det har inte kommit än och jag börjar bli lite smått stressad. På måndag är det ju bara en vecka kvar, men allt kommer lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback